٪64 تخفیف

Evolve 2 + Video Resource Book + Word Skills Elementary پک کامل

ویژگی های محصول:
  • رده سنی: بزرگسالان
  • زبان یا لهجه: بریتیش
  • قطع: رحلی, وزیری
  • متعلقات: كتاب تمرين, لوح فشرده
  • ناشر: Cambridge, Oxford
  • نوع کاغذ: تحریر (معمولی)

Original price was: ۶۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۳۵,۰۰۰ تومان.

Add to Wishlist Already in Wishlist

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

  • ارسال پرسرعت اکسپرس
  • ارسال سریع با پیک موتوری
  • ضمانت کیفیت ارسال
  • بهترین کیفیت چاپ
  • مناسبترین قیمت محصولات

معرفی Evolve 2 St+Wb

در دنیای امروز، تسلط به زبان انگلیسی برای دسترسی به فرصت‌های شغلی، تحصیلی و مهاجرت به کشورهای مختلف ضروری است. اگر قصد دارید زبان انگلیسی را از پایه شروع کنید و به دنبال منبعی معتبر هستید، مجموعه کتاب‌های Evolve از انتشارات معتبر کمبریج گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست.

چه زبان‌آموز باشید و چه مدرس، اگر تصمیم به استفاده از این مجموعه به عنوان منبع آموزشی گرفته‌اید، ادامه این مقاله می‌تواند برایتان مفید باشد. در ادامه با محتوای کتاب‌های دانش‌آموز و کتاب کار دومین سطح این مجموعه آشنا می‌شوید و ساده‌ترین راه خرید اینترنتی کتاب Evolve 2 St+Wb با تخفیف را خواهید آموخت.

 

توضیحات کلی درباره کتاب Evolve 2 St+Wb

مجموعه کتاب‌های Evolve توسط انتشارات معتبر کمبریج در شش سطح آموزشی برای جوانان و بزرگسالان طراحی و ارائه شده‌ است. با این کتاب‌ها می‌توانید زبان انگلیسی را از سطح مبتدی تا پیشرفته (A1 تا C1) بخوانید و در آن پیشرفت کنید. این دوره، زبان انگلیسی را به‌شکل عمومی و غیرتخصصی اما به‌شیوه‌ای کاملاً حرفه‌ای و اصولی آموزش می‌دهد. با خرید کتاب Evolve 2 و به بیان دقیق‌تر، تهیه پکیج کتاب Evolve 2 می‌توانید انگلیسی را با لهجه آمریکایی یاد بگیرید و در موقعیت‌های مختلف روزمره و همچنین فعالیت‌های تحصیلی یا شغلی و… آن را به‌خوبی و روانی به‌ کار ببرید. این بسته دربردارنده کتاب دانش‌آموز، کتاب کار، کتاب ویدیو (Video Resource Book) و سی‌دی‌های صوتی و تصویری است.

سطوح مختلف دوره ایوالو، به‌ویژه Evolve 2 به تقویت همه مهارت‌های زبانی شامل Reading ،Speaking Listening و Writing کمک می‌کنند. آنها همچنین دامنه واژگان شما را گسترش می‌دهند و دستور زبان را به‌شیوه اصولی به شما می‌آموزانند. با همه اینها، این منبع انگلیسی بزرگسال تفاوت مهمی با دیگر دوره‌های مشابه خود دارد. آنچه این دوره را بیش از هرچیز از دیگر دوره‌های آموزش زبان متمایز می‌کند، مشارکت فعال زبان‌آموزان در تولید بخشی از محتوای کتاب‌ها است.

 

طراحی و شیوه آموزش کتاب Evolve 2

نویسندگان این کتاب با توجه به نیازهای زبان‌آموزان و مربیان، بخش ویژه‌ای به تقویت مهارت صحبت کردن اختصاص داده‌اند. بخش  Time To Speak شامل مباحث و تمرین‌هایی است که زبان‌آموزان را به‌طور فعال در مهارت گفتاری درگیر می‌کند و اعتماد به نفس لازم برای صحبت کردن روان را به آن‌ها می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد Evolve 2، مشارکت فعال زبان‌آموزان در تولید محتوای کتاب است. انتشارات کمبریج با همکاری بیش از 2000 زبان‌آموز از سراسر جهان، دیدگاه‌ها و ایده‌های آن‌ها را در قالب ویدیوهای کوتاه در بخش‌های مختلف کتاب به کار برده‌اند.

 

کتاب ایوالو 2 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی بزرگسالانی که می‌خواهند یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنند، مناسب است. افزون بر این، خرید کتابEvolve 2   برای افرادی مفید خواهد بود که تا حدی با این زبان آشنایی دارند اما می‌خواهند دانش و مهارت‌های خود را در آن بهبود دهند. البته فراموش نکنید که بدون تمرین و مداومت بر مطالعه و انجام تمرین‌ها و فعالیت‌های درسی، نه تنها با کتاب‌های ایوالو بلکه با هیچ دوره دیگری نمی‌توانید سطح زبانتان را ارتقا دهید. شایان ذکر است در هر کجای ایران که باشید، برای خرید پک کامل کتاب evolve 2 با تخفیف می‌توانید به کتابفروشی آنلاین اینجا بوک مراجعه کنید.

 

ساختار کتاب‌ دانش‌آموز و کتاب کار Evolve 2

برای خواندن سطح دو مجموعه ایوالو باید پک کامل آن شامل کتاب Evolve Level 2 (کتاب اصلی + کتاب کار +  CD) را تهیه کنید. کتاب دانش‌آموز (Student Book) و کتاب کار (Work Book)  ایوالو دو به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیازهای آموزشی زبان‌آموزان را به‌طور کامل پوشش دهند.

کتاب اصلی از 12 درس تشکیل شده است. هر درس در 10 صفحه و در قالب پنج بخش شماره‌دار (1 تا 5) به آموزش مهارت‌های مختلف زبانی می‌پردازد. بخش پایانی به‌طور ویژه برای آموزش اسپیکینگ طراحی شده است. این بخش با قسمتی کوتاه به نام Useful Phrases به درس‌ها پایان می‌دهد. این قسمت به شما پیشنهادهایی برای بهبود مهارت اسپیکینگ می‌دهد. بخش‌های 2 و 3 نیز فعالیت‌های و تمرین‌های کاربردی برای کمک به استفاده از زبان در موقعیت‌های واقعی دارند.

افزون بر بخش‌های معمول برای تقویت لیسنینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و رایتینگ و همچنین آموزش دستور زبان و واژگان، Evolve 2 بخشی برای آموزش درست و اصولی تلفظ (Pronunciation) دارد. کتاب در این قسمت به اهمیت تلفظ صحیح در برقراری ارتباط می‌پردازد و بر جنبه‌هایی از تلفظ تمرکز می‌کند که بیشترین تأثیر را در ارتباط بین افراد دارد.

 

از بخش‌های دیگری که بر آموزش انگلیسی به منظور کاربرد در موقعیت‌های واقعی تمرکز دارد، می‌توان به Functional Language، Language in Context و Real-World Strategy اشاره کرد.

افزون بر این، در سراسر کتاب مطالبی کوتاه در کادرهایی کوچک آمده است که نکته‌های مفید و تکنیک‌های کاربردی متناسب با سطح کتاب را در بر می‌گیرد. این بخش‌های ویژه برای یادگیری و به‌کارگیری بهتر زبان طراحی شده‌اند و شامل موارد زیرند:

 

● Register Check

این بخش برای آشنایی زبان‌آموزان با تفاوت‌های انگلیسی نوشتاری و گفتاری طراحی شده و به آن‌ها کمک می‌کند تا بفهمند هر جنبه زبان (نوشتاری و گفتاری) در چه زمانی کاربرد دارد و چگونه باید از آن استفاده کرد.

● Find It

با توجه به اهمیت استفاده از گوشی‌های هوشمند در یادگیری زبان و زندگی روزمره، این بخش طراحی شده تا زبان‌آموزان یاد بگیرند چگونه از انگلیسی در دنیای واقعی و به شکلی کاربردی‌تر استفاده کنند.

● Accuracy Check

این بخش به بررسی خطاهای رایجی می‌پردازد که زبان‌آموزان ممکن است در مراحل اولیه یادگیری مرتکب آن شوند. Accuracy Check به آن‌ها کمک می‌کند تا از این اشتباهات جلوگیری کنند و از همان آغاز، مطالب را به‌شکل درست بیاموزند.

● Insider English

به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا اصطلاحات و عبارات محاوره‌ای و غیررسمی انگلیسی را که در موقعیت‌های روزمره کاربرد دارند، بهتر درک کنند؛ و سرانجام بتوانند بدون نگرانی، آنها را در مکالمات واقعی خود به کار ببرند.

 

کتاب کار ایوالو 2 نیز در 12 درس 8 صفحه‌ای دارای تمرین‌های متنوع و کاربردی متناسب با هر درس تدوین شده است. این صفحات شامل چهار بخش دو صفحه‌ای برای تقویت مهارت‌های گوناگون است. تمرین‌های اسپیکینگ نیز در پایان هر درس ارائه می‌شود.

 

این تمرین‌ها از نظر تعداد و تنوع بسیارند و به این دلیل، همه کتاب‌های ایوالو به زبان‌آموزان کمک می‌کنند تا مطالب را کامل‌ و بهتر یاد بگیرند. برای اطلاعات بیشتر درباره خرید پک کامل کتاب‌های آموزش، تمرین و  جواب کتاب Evolve 2 می‌توانید به فروشگاه‌ اینترنتی  اینجا بوک مراجعه کنید. خوشبختانه امکان خرید کتاب Evolve 2 با تخفیف 67 درصد از این فروشگاه فراهم شده است.

 

ویژگی‌های کلیدی کتاب 2 Evolve

  • مناسب برای بزرگسالان
  • برای زبان‌آموزان سطح پایه
  • تمرین‌های متنوع و فراوان برای یادگیری کامل مطالب
  • دارای بخش‌های ویژه برای آموزش تکنیک‌های کاربردی زبان
  • داشتن بخش‌های اختصاصی برای تقویتSpeaking در هر دو کتاب اصلی و کار
  • مفید برای تقویت همه مهارت زبانی (مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن)
  • ارائه ویدئوهای کوتاه با حضور زبان‌آموزان واقعی برای غنی‌تر کردن تجربه یادگیری افراد
  • تمرین‌ها و فعالیت‌های متنوع فردی، دو نفره (Pair Work) و گروهی (Group Work)
  • تمرین‌های اضافی در پایان کتاب دانش‌آموز برای تسلط بیشتر زبان‌آموزان به مطالب درسی

برای خرید کتابهای Evolve با بیشترین تخفیف می‌توانید به وب‌سایت اینجا بوک مراجعه کنید.

 

محتوای کتاب Evolve 2

این کتاب در ۱۲ درس و ۵ بخش دو صفحه‌ای به موضوعات جذاب و کاربردی می‌پردازد. پس از هر سه درس، خلاصه‌ای از مطالب ارائه شده و در پایان کتاب تمرین‌های گرامری و واژگانی برای تثبیت یادگیری گنجانده شده است. همچنین بخش  Progress Check شامل تمرین‌هایی برای ارزیابی و تقویت مهارت‌های شما است.

 

خلاصه‌ای از مباحث درس‌ها:

شماره درس نام درس برخی مطالب مورد بحث در هر درس برخی واژگان و نکات گرامری مهم هر درس
۱ Connections صحبت کردن درباره افراد زندگی- صحبت کردن درباره دارایی‌ها- ملاقات با افراد و آغاز گفتگو با آنها- معرفی خود در یک ایمیل واژگان مربوط به کارهای روزمره و افراد که می‌شناسید- صفات ملکی- Be – Whose
۲ Work and study صحبت کردن درباره کارهای روزمره و همچنین کارهای آخر هفته- صحبت کردن درباره محل کار خود- بیان ایده‌ها درباره یک پادکست   توضیحاتی با do, have and make- حال ساده (مثبت، منفی و سوالی) برای  صحبت درباره عادت‌ها و روتین‌ها- This/ That One –  These/ Those Ones
۳ Let’s move صحبت کردن درباره ورزش و تمرین‌های بدنی- پرسیدن اطلاعات- نوشتن پیام کوتاه به یک شرکت- چیدن برنامه تناسب اندام درباره ورزش و فعالیت‌های بدنی- حالا استمراری حال ساده و گذشته استمراری
۴ Good times صحبت کردن درباره برنامه‌های شخصی- گفت‌وگو درباره هدیه دادن و هدیه گرفتن- انتخاب هدیه برای میزبان واژگان مربوط به فرهنگ عمومی و هدایا- حال استمراری برای برنامه‌های آینده (مثبت، منفی و سوالی)- ضمایر مفعولی
۵ Firsts and lasts صحبت کردن درباره رویدادهای گذشته زندگی- پرسیدن درباره گذشته- همدلی با افراد و تبریک گفتن به آنها- نوشتن کامنت‌های موافقت و مخالفت در پست‌های آنلاین- خلاصه کردن یک داستان باورها و احساسات- وقایع زندگی- گذشته ساده- گذشته ساده منفی و سوالی
۶ Buy now, pay later برنامه‌ریزی برای خرید- صحبت کردن درباره عادت‌های خرید- توضیح آنچه از فروشگاه می‌خواهید- ایده دادن درباره یک اختراع جدید واژگان مربوط به پول و خرید- Be going to- وابسته‌های اسمی
۷ Eat, drink, be happy غذاهای مورد علاقه- سفارش غذا در رستوران- برنامه‌ریزی برای مهمانی واژگان مربوط به نام و توصیف غذاها- الگوهای فعلی
۸ Trips صحبت درباره یکی از سفرهایی که به آن رفته‌اید پیشنهادهایی برای تصمیم گیری- پیشنهادهایی برای زندگی در یک کشور دیگر واژگان مربوط به سفر و حمل‌و‌نقل- If and When
۹ Looking good مقایسه فروشگاه‌ها و کالاهای آنها- درباره آدم‌های درون یک عکس- خلق و ارائه یک آگهی اکسسوری‌ها و واژگان مربوط به ظاهر- صفت‌های مقایسه‌ای- صفت‌های عالی
۱۰ Risky Business صحبت کردن درباره پرهیز از خطر در محیط کار- پیش‌بینی درباره آینده خود-  توضیح مشکلات پزشکی و درخواست کمک- نوشتن یک ایمیل برای آینده خود واژگان مربوط به مشاغل و مشکلات سلامتی- Have to- پیش‌بینی کردن
۱۱ Me, online صحبت کردن درباره کارهایی که در گذشته انجام دادید یا کارهایی که هرگز آنها را انجام نداده‌اید- پاسخ دادن به برخی سوالات- ساختن یک ویدیو یا ولاگ واژه‌های مربوط به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی- حال کامل برای بیان تجربیات- حال کامل و گذشته ساده
۱۲ Outdoors صحبت درباره آب‌و‌هوا- توصیف مکان‌ها، انسان‌ها، مکان‌ و چیزها- آدرس پرسیدن و آدرس دادن- نوشتن دستورالعمل‌های ساده واژگان مربوط به آب و هوا و چشم‌اندازهای طبیعی و شهری ‌Be Like- Who, Which, That

خرید کتاب Evolve 2 St+Wb از اینجا بوک

زبان‌آموزانی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی به‌صورت تدریجی و با منبعی معتبر هستند، معمولاً در انتخاب دوره آموزشی مناسب سردرگم می‌شوند. دلیل این سردرگمی، تنوع گسترده کتاب‌های آموزشی است که توسط ناشران معتبر عرضه می‌شوند. دومین کتاب مجموعه شش‌سطحی Evolve، می‌تواند این سردرگمی را از بین ببرد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا زبان انگلیسی را از سطح مبتدی تا پیشرفته و به شیوه‌ای اصولی، با مرور و انجام تمرین‌های متنوع بیاموزید.

برای اطلاع از قیمت و خرید کتاب Evolve ای والو می‌توانید به وب‌سایت اینجا بوک مراجعه کنید و پک کامل همه سطوح آن را به شکل جداگانه یا کجا تهیه نمایید. برای  تسهیل فرآیند خرید کتاب‌های زبان‌های خارجی، این فروشگاه آنلاین مجموعه‌ گسترده‌ای از کتاب‌های آموزشی، علمی، ادبی و داستانی را به زبان‌های مختلف و با کیفیت بالا و قیمت‌های رقابتی و  ارائه می‌دهد. با  خرید از اینجا بوک افزون بر تخفیف‌های ویژه، از مزایایی مانند ارسال سریع و یک روزه کتاب‌ زبان نیز برخوردار خواهید شد.

 

رده سنی

بزرگسالان

زبان یا لهجه

بریتیش

قطع

رحلی, وزیری

متعلقات

كتاب تمرين, لوح فشرده

ناشر

Cambridge, Oxford

نوع کاغذ

تحریر (معمولی)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “Evolve 2 + Video Resource Book + Word Skills Elementary پک کامل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت
Evolve 2 + Video Resource Book + Word Skills Elementary پک کامل

Original price was: ۶۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۳۵,۰۰۰ تومان.

Add to Wishlist Already in Wishlist