٪57 تخفیف

مجموعه پک 4 جلدی Mindset For IELTS

ویژگی های محصول:
  • رده سنی: بزرگسالان
  • زبان یا لهجه: بریتیش
  • قطع: رحلی
  • متعلقات: كتاب تمرين, لوح فشرده
  • ناشر: Cambridge
  • نوع کاغذ: تحریر (معمولی)

Original price was: ۸۳۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۵۸,۰۰۰ تومان.

Add to Wishlist Already in Wishlist

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

  • ارسال پرسرعت اکسپرس
  • ارسال سریع با پیک موتوری
  • ضمانت کیفیت ارسال
  • بهترین کیفیت چاپ
  • مناسبترین قیمت محصولات

معرفی مجموعه پک 4 جلدی Mindset For IELTS

بسیاری از کسانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، نام سری کتابهای‌ Cambridge English Mindset For IELTS را شنیده اند و با آن آشنایی دارند. اما ممکن است خیلی‌ها تصور کنند برای خواندن این کتابها که از معروفترین و بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس به‌شمار‌ می‌روند، سطح زبانشان‌ حتماً باید در حد پیشرفته باشد. حال آنکه چنین نیست.

تنوع سطح و ساختار پک ۴ جلدی

اگر شما هم در حال آماده‌سازی خود برای این امتحان مهم هستید، خوب است بدانید که کتابهای این مجموعه آمادگی آزمون، از سطوح پایه تا پیشرفته طراحی شده اند و شما می‌توانید کل کتابهای مایندست آیلتس را به‌شکل مجموعه پک 4 جلدی For IELTS Mindset تهیه کنید. انتشارات معتبر کمبریج با نشر این مجموعه آموزشی گام مهمی را در راستای پیشبرد برنامه مطالعاتی مدون برای داوطلبان آیلتس برداشته است. این چهار جلد هریک سطح خاصی را مطابق با استانداردهای دقیق بین‌المللی (CEFR) پوشش می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا به خوبی برای امتحان آماده شوید.

مطالب پک 4 جلدی Mindset For IELTS سطح A2 تا C1 زبان انگلیسی را دربرمی‌گیرد. شما می‌توانید از این مجموعه هم در خانه و به‌شکل خودخوان و هم در کلاس‌های آموزش زبان و آمادگی آیلتس بهره ببرید. این مجموعه که از کتاب‌های Mindset for IELTS Foundation و Mindset for IELTS جلد اول تا سوم تشکیل شده است، برای تقویت و بهبود مهارت‌های چهارگانه زبانی شامل Listening، Speaking، Reading و Writing درس‌ها و تمرین‌های ویژه‌ای را ارئه می‌دهند. افزون بر آنچه گفتیم، با خرید اینترنتی مجموعه پک 4 جلدی Mindset for IELTS به ماژول‌های تمرینی آنلاین این مجموعه نیز دسترسی پیدا خواهید کرد. این تمرین‌های آنلاین و اینترنتی به کمک شما می‌آیند تا ضعف‌ها و کاستی‌هایی خود را در مهارت‌های زبانی شناسایی کرده و با تمرین بیشتر برطرف کنید.

پس پیشنهاد می‌کنیم اگر در سطح A2 یا بالاتر زبان انگلیسی هستید، برای آمادگی آزمون آیلتس آکادمیک، در تهیه این پک 4 جلدی Mindset for IELTS درنگ نکنید. در این مقاله ما می‌کوشیم تا شما بیشتر و بهتر با این مجموعه آشنا شوید. همچنین راه خرید مجموعه 4 جلدی کتاب‌های mindset for IELTS با بیشترین تخفیف را به شما نشان خواهیم داد.

 

ویژگی‌ها و ساختار پک 4 جلدی Mindset for IELTS

مجموعه پک 4 جلدی Mindset for IELTS برای کسانی که می‌خواهند به شکلی خودخوان برای آزمون آیلتس آکادمیک آماده شوند منبعی ایده‌آل به‌شمار می‌رود. ساختار درس‌های این مجموعه به‌گونه‌ای است که تمامی مهارت‌های مورد نیاز شما برای آمادگی آیلتس را پوشش می‌دهد. همچنین همزمان و علاوه بر گذراندن فرایند آموزشی، با کمک شبیه‌سازی نمونه‌پرسش‌های امتحان و تسک‌های تمامی بخش‌های آیلتس، می‌توانید به سادگی نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و بر قدرت خود در هر 4 مهارت‌ زبان انگلیسی بیفزایید.

لازم به ذکر است، مجموعه 4 جلدی مایندست فور آیلتس تنها برای داوطلبان آزمون یا زبان‌آموزان نیست؛ طراحی این دوره که توسط انتشارات Cambridge به عنوان معتبرترین مرکز تولیدکننده و ارائه‌دهنده منابع آزمون آیلتس انجام شده، به‌گونه‌ای است که معلّمان آیلتس نیز می‌توانند از این پک برای آموزش به زبان‌آموزان به خوبی بهره ببرند.

این پک 4 جلدی Mindset for IELTS در حقیقت فراتر از یک منبع آموزشی است. زیرا شما را با روش‌های مناسب و ساده برای آزمون کاملاً آماده می‌کند. فراموش نکنید برای آمادگی هرچه بهتر در آزمون آیلتس و موفقیت در آن، باید بتوانید هنگام آزمون زمان خود را به خوبی مدیریت و نیز اضطرابتان را کنترل کنید. بنابراین آشنایی با ساختار امتحان پیش از برگزاری و انجام تمرینات نمونه پرسش‌های امتحانی برایتان از ضروریات است. زیرا زمانی می‌توانید موفق به مدیریت خوب زمان و کنترل اضطراب شوید که نمونه سوالات آیلتس را تمرین و در شرایط شبیه‌سازی شده آزمون قرار گرفته باشید. مزیت خرید مجموعه کتاب mindset در همین نکته نهفته است.

در واقع با مطالعه و تسلط بر هر سطح، شما می‌توانید نمره (Band Score) خاصی را کسب کنید. چون درس‌های هر کتاب (سطح) به‌‌طور موضوعی ارائه و نکته‌های لازم برای گرفتن نمره مناسب در همه بخش‌های آزمون آمده است. این نکته‌ها و راهنمایی‌ها موارد زیر را شامل می‌گردد:

  • استراتژی‌های یادگیری
  • رهنمودهای لازم برای تقویت مهارت‌ها (Tips Boxes)
  • راهنمایی‌هایی برای درک درست سؤالات (Mini Tips)
  • توصیه‌های برای پاسخگویی بهتر به پرسش‌ها و انجام تسک‌ها (Bullet Boxes)

در معرفی کتابهای Cambridge English Mindset For IELTS لازم است یادآوری کنیم که اگر‌ می‌خواهید به‌شکل منظم، برنامه‌ریزی شده و گام‌به‌گام و اصولی برای امتحان آیلتس آماده شوید، خرید پک کامل کتاب مایندست هم از نظر زمانی و هم از نظر مالی به سود شما خواهد بود. در ادامه مطلب، اهمیت این موضوع برایتان بیشتر آشکار خواهد شد.

 

آشنایی مختصر با کتاب‌های پک Mindset for IELTS

در این بخش می‌کوشیم تا شما را با‌ به‌شکل موجز و مختصر با کتاب‌های پک 4 جلدی مجموعه Mindset for IELTS آشنا کنیم.‌ همانگونه که در بخش‌های پیشین گفتیم کتاب‌های دوره مایندست آیلتس در چهار سطح متفاوت طراحی و تدوین شده‌اند. با خرید مجموعه کتاب مایندست افزون بر چهار جلد کتاب از سطح پایه تا پیشرفته، به تمرین‌های آنلاین اختصاصی نیز دسترسی خواهید یافت.

 

·       Mindset for IELTS Foundation

نخستین کتاب این پک چهار جلدی Foundation Mindset for IELTS می‌باشد که برای سطح پایه یا A2 طراحی و تدوین شده است. 90 ساعت آموزش‌ و 10 درس با موضوعات متنوع و گوناگون شامل مسائل روزمره و فعالیت‌های روزانه، سفر، سرگرمی و… دربرگیرنده مطالب آموزشی این جلد است.

 

·       Mindset for IELTS 1

کتاب مایندست 1، مناسب سطح B1 است. با خواندن این کتاب و انجام تمرین‌های کاربردی آن می‌توانید موفق به گرفتن نمره 5/5 آزمون آیلتس شوید. کتاب شماره یک (جلد 2 از 4) موضوعات گوناگونی مانند اوقات فراغت، تحصیلات، مکان‌های مختلف، کار و… را در 8 درس شامل می‌شود. تقویت دستور زبان و گسترش دایره واژگان از ویژگی‌های قابل توجه این کتاب است.

 

·       2 Mindset for IELTS

سومین جلد این پک سطح B2 را پوشش می‌دهد. با مطالعه، و انجام تمرینات و تسلط بر این کتاب می‌توانید در IELTS نمره 5/6 بگیرید. این کاب نیز از 8 درس تشکیل شده است که به موضوعات مهمی مانند وسایل نقلیه، سیستم‌های آموزشی، بازرگانی و پیشه‌ها و… می‌پردازد.

 

·       Mindset for IELTS 3

آخرین جلد این پک 4 جلدی به سطح پیشرفته (C1) اختصاص دارد. با کمک این کتاب‌ می‌توانید نمره آیلتس خود را به 5/7 برسانید. هنر، اقتصاد، تجارت، و دانش‌های گوناگون و … در طی 8 درس در این جلد به بحث و بررسی گذاشته شده‌اند.

شایان گفت است، هر پکیج 4 جلدی مایندست فور آیلتس Mindset For IELTS، کتاب‌های Student Book، Workbook، Online Practice و Teacher’s Book را نیز دربرمی‌گیرد. در اینجا به معرفی مختصر هر کدام از کتاب‌های سازنده هر جلد بسنده می‌کنیم.

 

·       کتاب Student Book

این کتاب شامل درس‌هایی است که به تقویت هر چهار مهارتی مورد نیاز آزمون آیلتس (خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن) می‌پردازد. هر درس با تمرکز بر موضوعی ویژه، از توضیحات، تمرینات و نکات کلیدی تشکیل می‌شود. همچنین شما می‌توانید در کتاب Student Book از هر بخش آزمون آیلتس، آزمون‌های آزمایشی و نمونه پرسش‌های امتحانات قبلی را یافته و تمرین کنید.

 

·       کتاب Workbook

در این کتاب شما می‌توانید برای هر درس در کتاب Student Book تمریناتی متنوع و مختلف پیدا کنید. این تمرینات به داوطلبان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در هر چهار مهارت آزمون آیلتس تقویت کنند. در واقع می‌توانید آموخته‌ها و دانسته‌های خود را با کمک این کتاب بسنجید. ناگفته نماند، کلید تمرین‌ها در کتاب Workbook گنجانده شده است.

 

·       کتاب Online Practice

این کتاب با تمرینات تعاملی و آزمون‌های آزمایشی به شما کمک می‌کند تا با شیوه برگزاری آزمون بیش از پیش آشنا شوید. همچنین کتاب Online Practice با داشتن بخش‌های Listening و Speaking به‌طور خودکار به شما نمره می‌دهد و فضای امتحانی را برایتان بازسازی می‌کند.

 

·       کتاب Teacher’s Book

این کتاب در واقع راهنمای معلمان است که از Mindset for IELTS در کلاس درس خود بهره می‌برند. معلمان می‌توانند پاسخ تمرینات، برنامه‌های درسی و ایده‌های فعالیت‌های آموزشی را در کتاب معلم مایندست فور آیلتس، به‌شکلی مؤثر بیابند. همچنین کتاب Teacher’s Book دارای آزمون‌های نمونه‌ همراه با پاسخنامه است.

 

مزیت‌های استفاده از پک 4 جلدی Mindset for IELTS

تلاش و پشتکار شما و مزیت‌های برجسته این پک 4 جلدی، به شما کمک می‌کند تا با آمادگی کامل و اطمینان بیشتری در امتحان آیلتس شرکت کنید و نمره خوبی نیز کسب کنید. در اینجا فهرست‌وار به برخی از مزیت‌های این مجموعه نگاه می‌کنیم:

  • ارائه فایل شنیداری برای تقویت مهارت‌ لیسنینگ
  • دربرداشتن درس‌ها و تمرین‌های جامع و کامل، با موضوعات مهم آزمون اصلی
  • قابل استفاده به دو شیوه مدرس‌محور و خودخوان (پاسخنامه تشریحی تمرین‌ها)
  • شبیه‌سازی آزمون اصلی (داشتن مجموعه‌ کاملی از تست‌های پرتکرار و نمونه سؤالات آیلتس)
  • داشتن تمرین‌های آنلاین اضافه برای زبان‌آموزانی از مناطق مختلف دنیا و داوطلبانی با سطوح متفاوت دانش زبانی یا دارای ضعف در برخی مهارت‌ها

افزون بر این موارد همچنین این پک 4 جلدی از ویژگی‌های ممتاز دیگری نیز برخوردار است که عبارتند از:

  • جامعیت

مجموعه Mindset for IELTS شامل تمام منابعی است که شما برای آمادگی در آزمون آیلتس به آنها نیاز دارید. بنابراین این مجموعه یک مجموعه جامع و کامل است.

  • تمرکز بر مهارت‌های چهارگانه

هر درس این کتاب بر روی مهارتی ویژه متمرکز است. ناگفته نماند تمرینات متنوع به همراه نکات کلیدی برای تقویت آن مهارت برایتان طراحی و در نظر گرفته شده است.

  • تمرینات گوناگون

دامنه گسترده‌ای از تمرینات متنوع و مختلف، از جمله تمرینات در کتاب، تمرینات آنلاین و تست‌های آزمایشی مناسب در مجموعه Mindset for IELTS گنجانده شده است که پاسخگوی نیازهای هر داوطلب آزمون آیلتس است.

  • اعتبار

مجموعه Mindset for IELTS به کوشش انتشارات Cambridge English، برگزار‌کننده آزمون IELTS، منتشر شده است و همین نکته برای درجه اعتبار این کتاب آموزشی کافی است.

 

نکاتی برای استفاده بهتر از پک 4 جلدی Mindset for IELTS

در مسیر به دست آوردن بالاترین آمادگی برای آیلتس، تنها خرید کتاب Mindset for IELTS با بهترین قیمت و کیفیت کافی نیست. اگر شیوه درست استفاده از این کتابها را ندانید و تمرین جدی و پشتکار نداشته باشید، صرف داشتن کتاب به کمکتان نخواهد آمد. برای استفاده بهینه‌ و بهتر از مجموعه مجموعه Mindset for IELTS توجه به نکاتی که در زیر می‌آوریم بسیار مفید خواهد بود:

 

  • از ابتدای کتاب آغاز کنید

برای آغاز دوره آموزشی خود از کتاب Student Book آغاز کنید و درس‌ها را به ترتیب پیش ببرید.

 

  • تمرینات منظم و دقیق

بکوشید هر روز یا دست‌کم در هفته، چند بار‌ به‌شکل منظم و دقیق به انجام تمرینات کتاب بپردازید.

 

  • بهره‌گیری از منابع گوناگون

بهتر است برای آمادگی بیشتر برای آزمون IELTS از همگی کتاب‌های این مجموعه بهره ببرید.

 

  • در صورت نیاز از معلّم کمک بگیرید

اگر هنگام مطالعه کتاب با مشکلی روبرو شدید یا مفهومی را درک نکردید، نگران نشوید. می‌توانید از کمک‌های یک معلّم باتجربه آیلتس بهره بگیرید.

 

  • اعتماد به نفس داشته باشید

در هنگام خواندن کتاب و انجام تمرینات آن برای آمادگی جهت آزمون IELTS به خودتان باور و به توانایی‌هایتان ایمان داشته باشید.‌ مطمئن باشید با تلاش و پشتکار، و همچنین بهره‌گیری از منابع خوب و مناسب مانند مطالعه پک 4 جلدی Mindset for IELTS می‌توانید به نمره دلخواه خود در آزمون آیلتس دست بیابید.

 

چرا خرید پک 4 جلدی Mindset for IELTS از اینجا بوک؟

مجموعه کتاب‌های آموزشی Mindset For IELTS راهی‌ست جامع برای آماده سازی آزمون آیلتس، که بسیاری از داوطلبان در سطوح گوناگون در آن شرکت می‌کنند. آمادگی برای آزمون و تمرین کافی از شرط‌های ضروری و اساسی موفقیت در امتحان IELTS است. دوره‌ها و منابع آموزشی غنی و همچنین کلاس‌های آمادگی آیلتس گوناگونی در سطح کشور وجود دارد که سری کتاب‌های Mindset for IELTS از بهترین مجموعه‌های خودخوان آیلتس است. با مطالعه منظم، پیگیری جدی و انجام تمرین‌ها و تست‌های آن می‌توانید در این آزمون مهم پیروز شوید. با خرید اینترنتی پک 4 جلدی Mindset for IELTS‌ می‌توانید خود را به خوبی برای این آزمون مهم آماده کنید.

 

رده سنی

بزرگسالان

زبان یا لهجه

بریتیش

قطع

رحلی

متعلقات

كتاب تمرين, لوح فشرده

ناشر

Cambridge

نوع کاغذ

تحریر (معمولی)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مجموعه پک 4 جلدی Mindset For IELTS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت
مجموعه پک 4 جلدی Mindset For IELTS

Original price was: ۸۳۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۵۸,۰۰۰ تومان.

Add to Wishlist Already in Wishlist