٪66 تخفیف

Hip Hip Hooray 2 SB+WB

هیپ هیپ هورای دو
ویژگی های محصول:
  • رده سنی: كودكان
  • قطع: رحلی
  • زبان یا لهجه: امریکن
  • متعلقات: كتاب تمرين, لوح فشرده
  • ناشر: Longman
  • نوع کاغذ: تحریر (معمولی)

Original price was: ۲۷۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۹۳,۰۰۰ تومان.

Add to Wishlist Already in Wishlist

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

  • ارسال پرسرعت اکسپرس
  • ارسال سریع با پیک موتوری
  • ضمانت کیفیت ارسال
  • بهترین کیفیت چاپ
  • مناسبترین قیمت محصولات

معرفی کتاب Hip Hip Hooray 2

آیا به دنبال راهی سرگرم‌کننده و موثر برای آموزش زبان انگلیسی به فرزند دلبندتان هستید؟ کتاب هیپ هیپ هورای 2، با رویکردی نوآورانه و جذاب، دنیای انگلیسی را برای کودکان باز می‌کند. این کتاب، که بخشی از مجموعه‌ی پرفروش هیپ هیپ هورای است، با استفاده از داستان‌های جذاب، بازی‌ها و فعالیت‌های متنوع، زبان انگلیسی را به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند.

چرا هیپ هیپ هورای 2؟

انتخاب دوره درسی و کتاب مناسب برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان چالش بزرگی است که بسیاری از پدران و مادران و حتی مدرسان زبان‌ انگلیسی کودک همواره با آن روبرو هستند. خوشبختانه موسسه‌های معتبر جهانی در زمینه آموزش زبان‌های خارجی و نشرهای خوش‌نامی مانند انتشارات لانگمن، توانسته‌اند با تنظیم و ارائه دوره‌های گوناگون، نگرانی والدین و معلمان را در زمینه آموزش انگلیسی به نوآموزان این زبان بین‌المللی برطرف کنند.

مجموعه‌ آموزشی Hip Hip Hooray از بهترین و جذابترین منابع آموزشی زبان انگلیسی کودکان به‌شمار می‌رود که بر اساس اصول علمی و متناسب با سن و سال کودکان، تهیه و تدوین شده است. اگر فرزند کودک یا خردسال شما کتاب‌های استارتر و سطح یک دوره هیپ هیپ هورای را در کلاس درس و کنار همسالان خود، و زیر نظر مدرس کاربلد آموزش دیده است، باید برای سطح بعدی یادگیری آماده شود. شما می‌توانید با خرید اینترنتی کتاب Hip Hip Hooray 2 روند یادگیری زبان انگلیسی او را با جدیت پیگیری کنید و فرزندتان را در این مسیر همراهی کنید. همچنین اگر فرزندتان پیش‌ از این در حدی زبان آموخته که در آزمون تعیین سطح آموزشگاه، آموزش و خواندن این کتاب را برای او توصیه کرده‌اند، لازم است به توصیه مربی عمل کنید و کتاب هیپ هیپ هورای 2 را برای فرزند خود تهیه کنید.

 

طراحی کتاب Hip Hip Hooray 2 و شیوه درست استفاده از آن

انتشارات لانگمن این کتاب زبان انگلیسی کودک را با همکاری نویسندگان مجموعه و راهنمایی و مشورت معلمان خبره زبان انگلیسی تولید و منتشر کرده است. نویسندگان ویرایش دوم Hip Hip Hooray 2 این کتاب را با اشراف کامل به همه ظرافت‌های امر آموزش و با در نظر گرفتن ظرفیت‌های روانی کودکان طراحی کرده‌اند.

در تدوین کل کتابهای دوره تلاش شده تا از جدیدترین روش‌های آموزش زبان‌های خارجی به کودکان و نوجوانان بهره‌برداری شود. کتاب هیپ هیپ هوری شماره 2، در واقع سومین سطح مجموعه آموزشی ۷ سطحی Hip Hip Hooray است. با کتاب‌های این دوره، کودک می‌تواند زبان انگلیسی را با لهجه امریکن بیاموزد.

کتاب شماره 2 هیپ هیپ هورای نیز مانند دیگر سطوح مجموعه، برای آموزش انگلیسی به کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۵ ساله بسیار مناسب است. ساختار و روش آموزشی Hip Hip Hooray 2 به‌گونه‌ای طراحی شده که زبان‌آموز نمی‌تواند مطالب آن را در خانه و بدون حضور در کلاس درس و به‌شکل خودخوان فراگیرد.

روش آموزشی این مجموعه بر پایه بازی، سرگرمی و موسیقی ساخته شده است. تمرین‌های متنوع کتاب طوری طراحی شده‌اند که آموخته‌ها را از طریق فعالیت گروهی در ذهن کودک تثبیت می‌کند. این شیوه از آن رو انتخاب شده است که کودکان مطالب تازه را در جمع همسالان خود بهتر و سریعتر می‌آموزند. چنین رویکردی در نهایت باعث عملکرد بهتر ذهن کودک در فراخوانی اطلاعات و به‌ یاد آوردن درس‌های فراگرفته نیز خواهد شد. فرقی نمی‌کند آموخته‌ها به زبان مادری‌شان باشد یا درباره زبانی خارجی؛ در هر حال، حضور کودک در جمع پر از شور و نشاط دوستان باعث بهبود کیفیت آموزش و یادگیری می‌شود.

پس مهم است به یاد داشته باشید، برای استفاده از کتاب هیپ هیپ هوری 2 باید فرزند دلبندتان را در کلاسی ثبت نام کنید که با مربی و شاگردان آن احساس راحتی می‌کند. در این حالت او می‌تواند واژگان انگلیسی و گرامری را که در کتاب‌ آموخته است، به‌خوبی به یاد بسپارد و هنگام نیاز، با اعتماد به نفس بالا و به‌درستی از آنها استفاده کند.

لازم به ذکر است، کتاب Hip Hip Hooray 2 همزمان هر چهار مهارت زبانی شامل مهارت شنیدن، حرف زدن، خواندن و نوشتن را در‌ کودکان تقویت می‌کند. با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از مطالب در قالب داستان و بازی و سرگرمی ارائه می‌شود، کودک واژگان و ساختارهای دستوری (گرامر) را به‌سادگی و بدون زحمت بیش از اندازه یاد می‌گیرد و می‌تواند بسیار سریعتر آنها را به یاد آورده و به‌کار ببرد.

 

ساختار کتاب و محتوای آموزشی هیپ هیپ هورای 2

کتاب‌های همه سطوح ‌Hip Hip Hooray، موضوعات درسی این دوره آموزش زبان انگلیسی را به شکلی جذاب و خلاقانه به کودکان آموزش می‌دهد. در آغاز کتاب سطح 2 هیپ هیپ هوری مانند بقیه سطوح، خلاصه مطالب کتاب، در قالب برنامه‌‌ درسی آمده است. شما می‌توانید با مشاهده این خلاصه همه نکته‌های گرامری و دسته‌بندی‌های واژگانی را که کودک در 8 درس کتاب فراخواهد گرفت، تنها در دو صفحه و با یک نگاه ببینید.

در این کتاب، کودکان با شمارش و اعداد 20 تا 100 آشنا می‌شوند. نام برخی شغل‌ها را خواهند آموخت. اسم انگلیسی برخی چیزها از جمله نوشت‌افزارها و وسایل آموزشی و کلاس درس،‌ اجزای کامپیوتر، وسایل خانه و بخش‌های مختلف خانه، برخی اسباب‌بازی‌ها، وسایل ورزشی و نیز‌ لباس‌ها را یاد می‌گیرند.

آنها همچنین با نام بعضی از اعضای بدن و شیوه بیان برخی بیماری‌ها یا ناراحتی‌های جسمی رایج مثل سردرد، دندان‌درد و سرماخوردگی به زبان انگلیسی آشنا می‌شوند. برخی از فعالیت‌های کلاسی و بازی‌های آموزشی مدرسه را یاد می‌گیرند.

این کتاب به آنها می‌آموزد که چگونه می‌توانند با کمک حروف اضافه‌ای که یاد می‌گیرند، نشانی چیزها را به یکدیگر بدهند یا درباره جای آنها از همدیگر سوال بپرسند. افزون بر این،  کودکان در کتاب Hip Hip Hooray 2 با ضمایر ملکی آشنا می‌شوند و شیوه پرسیدن و پاسخ دادن درباره مالکیت را تمرین می‌کنند. چند جمله امری را می‌آموزند و یاد می‌گیرند با چه فعل‌های درباره فعالیت‌های مختلفی که می‌توانند انجامشان دهند حرف بزنند. همچنین بعضی از صفت‌هایی را خواهند شناخت که برای توصیف انسان‌ها، چیزها (اشیا) و آب و هوا از آنها استفاده می‌کنیم.

 

شیوه آموزشی کتاب Hip Hip Hooray 2

در این دوره از سری کتاب‌های هیپ هیپ هورای نیز بسیاری از موضوعات درسی و گرامر و واژگان انگلیسی در قالب یک داستان به کودک آموزش داده می‌شود. در هر درس بخشی از داستان با عنوانی مربوط به همان بخش آمده است.

در کتاب سطح دو هیپ هیپ هوری، دو دوست با نام‌های Lola و Bobo وارد مغازه اسباب‌بازی‌سازی و اسباب‌بازی‌فروشی آقا و خانم جونز می‌شوند. آنها شب‌ها و به ‌شکل مخفیانه مشغول ساخت اسباب‌بازی می‌شوند و هر شب مغازه را تمیز می‌کنند. اما آقا و خانم جونز نمی‌دانند اسبا‌ب‌بازی‌های تازه را چه کسی درست کرده است. آنها حتی نمی‌دانند که لولا و بوبو انسان نیستند. تا اینکه بالاخره یک شب در خانه خود یک توپ پشمالو و یک ربات کوچک پیدا می‌کنند…

در خلال روایت و پیگیری همین داستان است که کودکان با همه واژگان و مطالب گرامری که در بخش بالا گفتیم آشنا می‌شوند. آنها با هیجان و کنجکاوی، ماجراهای جذاب و خنده‌دار و گاه دلهره‌آوری را که برای لولا و بوبو پیش‌ می‌آید دنبال می‌کنند. در پایان داستان و دوره، زبان آموزان کم سن و سال مخاطب این کتاب، بدون آنکه احساس خستگی یا ملال کنند، دانش دستوری و واژگانی زبان انگلیسی بالایی به دست خواهند آورد.

 

Hip Hip Hooray 2 فقط یک کتاب نیست!

در دوره آموزشی هیپ‌ هیپ هوری، زبان انگلیسی با استفاده از مواد و ابزارهای آموزشی زیر به کودکان آموزش داده می‌شود:

 

کتاب اصلی یا دانش‌آموز

Hip Hip Hooray 2 Activity Book یا کتاب اصلی این دوره 113 صفحه دارد. صفحه پایانی آن شامل برچسب‌هایی است که کودک باید هرکدام آنها را جدا کند و در تمرین‌های بخش Review، در جای مناسب خود بچسباند. در کل کتاب 4 بخش Review وجود دارد که پس از پایان هر دو درس یکی از آنها‌ آمده است.

این کتاب هشت درس دارد و هر درس آن در سه بخش با نام‌های Learn 1 تا Learn 3‌ ارائه می‌شود. این بخش‌ها شامل تمرین‌های متنوع، سرگرم‌کننده و جذاب شنیداری، گفتاری و نوشتاری هستند. همچنین داستان هر درس در دو بخش جداگانه و در دو صفحه آغازین و دو صفحه پایان همان درس آمده است. عنوان درس‌های کتاب و بخش‌های داستان‌ پیوسته‌ای که در مغازه‌ و خانه آقا و خانم جونز می‌گذرد به ترتیب زیر است:

  1. در اسباب‌بازی‌فروشی (At the toy store)
  2. شب دیروقت (Late at night)
  3. سورپرایز! (!Surprise)
  4. اون توپ باحاله (!That ball is cool)
  5. کی اسباب‌بازی‌ها رو می‌سازه؟ (?Who makes the toys)
  6. یک ایده خوب (A nice idea)
  7. بگو “Cheese!” (“Cheese!” (Say
  8. مواظب باش! (!Watch out)‌‌

صفحات ارزیابی (Evaluation)، تست (Test)،‌ بازی (Have Fun)، تمرین (Practice) و فهرست واژه‌ها (Word List) از دیگر بخش‌های کتاب دانش‌آموز Hip Hip Hooray 2 هستند.

 

کتاب تمرین یا کتاب کار

در کتاب کار هیپ هیپ هورای 2 تمرین‌هایی مرتبط با موضوعات کتاب اصلی ارائه شده است. کودک با انجام این تمرین‌ها می‌تواند به مطالبی که آموزش دیده تسلط بیشتری پیدا کند. دیگر هدف طراحی و ارائه Hip Hip Hooray 2 Work Book این است که‌ معلم از اشکالات و نقاط ضعف کودک آگاه شود؛ و با دادن تمرین‌های بیشتر و بهتر‌ کمک کند تا کودک تسلط کافی بر آن بخش‌ها را نیز به‌دست آورد.

 

لوح فشرده

همراه کتاب‌ها، داستان (Story) و شعر و ترانه‌ها (Song/Chant) نیز در قالب فایل‌های صوتی Hip Hip Hooray 2 و به‌شکل یک سی‌دی آموزشی ارائه می‌شود. این CD به تقویت مهارت شنیداری (Listening) کودک کمک می‌کند و او را با تلفظ درست واژگان آشنا خواهد ساخت.

 

کتاب داستان (کتابهای ریدرز)

در این دوره آموزش انگلیسی نیز مانند بسیاری از دوره‌های آموزش کودک و نوجوان و حتی بزرگسال، کتاب‌های داستانی کم‌حجمی در کنار کتاب اصلی، ارائه می‌شود.‌ این کتاب‌ها حکم منابع کمک آموزشی یا تقویتی را دارند. بنابراین، کودک از راه خواندن آنها با واژگان بیشتری آشنا خواهد شد و ساختارهای گرامری مربوط به سطح خود را نیز عمیق‌تر خواهد آموخت.

ناشر و تهیه ‌کننده این دوره آموزشی جذاب، داستان‌های کلاسیک کودکان را برای تقویت زبان آنها انتخاب کرده است. جالب است بدانید، موضوع کتاب ریدرز هیپ‌ هیپ هوری 2 با کتاب اصلی دوره همخوانی دارد. کتاب Readers Hip Hip Hooray 2 The Elves And The Shoemaker داستان قدیمی «کوتوله‌ها و کفاش» را روایت می‌کند و داستان کتاب اصلی Hip Hip Hooray 2 نیز با الهام از این افسانه کهن نوشته شده است.

 

فلش کارت هیپ هیپ هورا 2

همراه کتاب‌های هیپ هیپ هورا 2، کارت‌های آموزشی و کارت‌های بازی نیز عرضه می‌شود.

 

ویژگی‌های جذاب این کتاب آموزش انگلیسی کودکان در این مطلب نمی‌گنجد؛ ولی تلاش کردیم آن را به دقت بالا به شما معرفی کنیم. امیدواریم دید لازم را در اینباره به دست آورده باشید. در پایان باید گفت، شما می‌توانید برای تهیه پک کامل و خرید کتاب Hip Hip Hooray 2 با تخفیف از اینجا بوک اقدام کنید.

 

خرید کتاب 2 Hip Hip Hooray از اینجا بوک

مجموعه کتاب‌های Hip Hip Hooray از منابع ارزشمند و تخصصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. بخش‌های گوناگون و تمرین‌های کاربردی این دوره آموزشی، به افزایش اعتمادبه‌نفس کودک چه در استفاده از زبان انگلیسی و چه در زندگی روزمره کمک می‌کند.

قیمت Hip Hip Hooray 2 با توجه به ویژگی‌های آن، کاملاً مناسب است و‌ شما می‌توانید به‌راحتی آن را از فروشگاه اینجا بوک تهیه کنید. مهم است بدانید، پیش از خرید اینترنتی کتاب 2 Hip Hip Hooray باید به دانش زبانی فرزند عزیزتان توجه کنید.‌ مشورت با معلّم کارآزموده در این زمینه بسیار راهگشا خواهدبود.

پس از آگاهی از قیمت کتاب هیپ هیپ هورای 2 می‌توانید آن را از اینجا بوک سفارش دهید.تمام تلاش ما در اینجابوک بر آن است که همه کتاب‌های آموزش زبان‌های‌ خارجی و به‌ویژه این کتاب آموزش زبان کودک را با بالاترین کیفیت، بهترین قیمت و در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما برسانیم.

 

رده سنی

كودكان

قطع

رحلی

زبان یا لهجه

امریکن

متعلقات

كتاب تمرين, لوح فشرده

ناشر

Longman

نوع کاغذ

تحریر (معمولی)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “Hip Hip Hooray 2 SB+WB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت
کتاب Hip Hip Hooray 2
Hip Hip Hooray 2 SB+WB

Original price was: ۲۷۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۹۳,۰۰۰ تومان.

Add to Wishlist Already in Wishlist